Followers

Sunday, 8 January 2012

luahan hati ;(

as salam .lama xupdate blog ni kan .kehidupan sebagai pelajar dah bermula pun .xbanyak beza pun cuma lecturer sem ni sangat comel2 .sebenarnye aku xtahu nak mulakan dari mana .semalam kau buat aku menangis .terima kasih sangat kawan ;) bukan aku je tapi kawan aku yang lain jugak .kiteorang xpernah mengharapkan balasan pun bila bagi korang makanan 2 .serius memang ikhlas .tapi korang pikir lain kan .thank sangat sangat .memang terasa sangat dengan korang .kalau memang xboleh nak bawak kiteorang keluar terus terang xpayah lah sampai nak menipu .sampai kiteorang tahu dari orang lain .tak tahu nak luahkan macam mana tapi jauh dari sudut hati aku memang dah terluka .terima kasih sangat .dan untuk kau kawan baik aku xperlulah nak tanye apa2 dari DIA sebab hati aku dah memang tertutup untuk dia .xperlu lah nak hati kering ke apa ke .sebab aku dah xda hati dengan dia .terima kasih ;)

terima kasih semua :(

1 comment: