Followers

Saturday 24 December 2011

sedihnye bila berjauhan ;(

ni family aku .adik beradik cuma ada 3 orang jer .

cepat masa berlalu kan.pejam celik dah 5 bulan aku praktikal .sekejap je kan.sekarang ni dah sampai masa nak masuk poli balik .huwaaa ;( xnak xnak xnak .nak duduk dengan mak! mak jom ikut orang balik rumah sewa .jommm lah .lagi sehari jer aku nak balik rumah sewa .tapi hati aku xnak .nak duduk rumah .please .aku memang jarang berpisah dengan family .masa time sekolah pun aku sekolah harian so memang stay rumah je.kali pertama aku berjauhan (walau xjauh sangat haha) dengan mak aku masa masuk poli .sem 1 aku kene duduk kamsis .wajib kot! Allah jer tahu perasaan aku time 2 .sedih gila .bila family aku semua dah balik aku dah mula sedih .duduk tepi tingkap menangis .ciss xmatang langsung! xsampai setengah jam dorang balik aku dah rinduuuu .yela aku memang xpernah berpisah langsung .kadang2 kalau mak aku call aku xnak cakap lama2 sebab aku takut aku menangis .tapi memang nangis pun .letak jer phone dah berjurai airmata aku .ciss aku memang seorang yang sensitif!

No comments:

Post a Comment