Followers

Friday 18 May 2012

sekadar pandangan ;)

Assalamualaikum ;) hye hye hey .lama jugak xdatang tengok2 blog ni .hehe.maklumlah busy bercuti sem ni. nak buka laptop online pun malas . terpaksalah guna hanset je .kadang2 tengok orang update gambar pun xjelas. 2 lah sape suruh malas sangat kan .hehe. redha jela ;) .aku bukan nak cakap pasal ni tapi sekarang ni selalu aku tengok orang update status kat facebok pasal solat, baca yasin and etc .tapi bukan ke buat semua 2 xperlu nak menunjuk-nunjuk? .Ni siap update baru "lepas solat' .macam lah awak sorang je solat orang lain xsolat. xperlu lah nak bagitahu / hebahkan kat orang .Allah tahu apa awak buat .Aku cakap ni bukan sebab aku sakit hati tapi aku ada baca satu article ni.







Salah satu dari mimpi Nabi Muhammad S.A.W :

- Aku melihat bagaimana umatku diseret dengan rantai yang diperbuat daripada api neraka jahanam yang dimasukkan dari mulut dan dikeluarkan rantai tersebut ke duburnya oleh malaikut Ahzab,tetapi SOLATNYA YANG KHUSUK DAN TIDAK MENUNJUK-NUNJUK telah melepaskannya dari seksaan itu.


Sekadar pandangan aku lah ;) byeeee .

No comments:

Post a Comment