Followers

Saturday 21 January 2012

doa ;)

YA ALLAH YA TUHANKU ,tetapkanlah aku jodoh yang beriman ,bertanggujawab supaya dia dapat mendekatkan aku dan diriMU.YA ALLAH YA TUHANKU , jika dia ditakdirkan jodoh aku dekatkanlah hati kami ,peliharalah iman kami ,jauhkan kami dari hasutan syaitan .YA ALLAH semoga dia menjadi pemimpin yang baik untuk aku dan bakal anakku .YA ALLAH YA TUHANKU , jika dia sememangnya milik aku mudahkan jalan kami .YA ALLAH YA TUHANKU , jika tersurat aku miliknya rahmatilah hubungan kami .YA ALLAH ,jika dia bukan jodoh aku jauhkanlah hati kami dan peliharalah kami dari kekecewaan .AMIN.

P/S : jika awak adalah jodoh saya ,bimbinglah saya menuju jalan yang diredhai kerana saya xsanggup untuk menarik orang yang saya cintai ,yang saya sayang masuk neraka bersama kerana kesilapan saya .bimbinglah,tegurlah,marah jika saya buat kesilapan .

1 comment: