Followers

Saturday 17 December 2011

bila bosan jadi rajin.

hai .as salam ;) bosan? yess aku sangat bosan sekarang .facebook pun dah boringg .tiba2 ingat blog pulak.ok update blog jommmmm . actually xde citer apa yang best pun yang aku nak share .yela aku kan tengah pulun nak siapkan report .huwaaa .boring gila ok ;( .tapi dalam pulun-pulun nak siapkan report sempat jugak aku mengonjeng dengan member aku pergi KL .hehe .best gila .dengan member of course lah best kan .tadi pun keluar jugak pergi gegaria kat dataran 1 malaysia .hebat macam jom heboh .seriusly banyak gerai .aku jalan sekejap je pastu balik .banyak gerai yang jual jersi HARIMAU MELAYA .memang musim bola xhabis lagi kan .dah macam kat stadium bola pulak aku tengok .excited gila aku tengok .yelaa aku kan penyokong harimau malaysia .ehem2 hihi .cakap pasal bola aku dah frust tertonggeng sebab fadhli dah ada awek ok .awek dia dah lah cantik! lagi tertonggeng tonggeng aku tengok gambar dorang together2 .rasa nak lari bawah lombong nangis puas2 .huwaaa ;( .xperlah sebagai seorang yang cool aku dah dapat terima hakikat punn . lagi pun FADHLI SHAS & EFFA AFANDI sesuai kan .aku tipu jer padahal nak jer padam nama EFFA AFANDI jadi EYDA EBRHIM hahaa .effa jangan marah eh .gurau2 jer ;p .awak memang sesuai pun dengan fadhli sebab muka korang hampir sama .lonjong2 kan hehee .ok sebelum aku merapu panjang2 jom layan picture aku kat KL .Silalah xmalu kan hahaa .ok gurau jep

  
saper nak amek cinta aku ni .fadhli kan dah ada cinta effa .huwaaaa ;( 
ni kat putrajaya .sebelah aku ni farhana .chef kek terkenal haha.

ni kat putrajaya jugak!

 ni teman segosip ;p iheartyouankmak ;)

aku memang suka bajet ala2 model .tolong jangan meluat hahaa ;)

at kopi station ;)











No comments:

Post a Comment