Followers

Monday, 19 December 2011

bahagianya tengok awak!

minggu ni memang aku terlebih rajin mengupate belog ni .biasalah hati tengah gundah gulana .chiett ayat xtahan hahaa.aku ok jer .biasalah eyda kan kuat kan2 .xperlu nak menangis pasal benda yang xpasti untuk kita .act menangis 2 perlu untuk hilangkan perasaan sakit kan .tapi tak perlulah hari2 kau nak menangis .tu nak makan tapak je namanye .hahaaa .kita kene terima takdir Allah S.W.T .bukan menidakkan ketentuanNYA kan .cara yang baik adalah berdoa je memohon pada Allah kan.aipp apa aku merepek ni .adohai .sebenarnya aku nak cerita pasal kucing .maaf yea maaf sebab aku suka melalut .kat rumah aku ni sebenarnya xde pun bela sekor kucing pun tapi kucing rumah jiran tetangga aku suka nau datang sini .pagi tadi eh pagi ke tengahari sebenarnya hahaa.maklumlah tengah cuti sem bangun pukul 11 13 kata mak aku .hihi .ok sambung cerita .aku pergi dapur nak mencekiklah kan .tahu kucing 2 macam tahu je ada kat dapur .dia sebut meoow meoow .aku buat donno jelah .aku dah lapar lagi kau nak meoow meoow pulak .KEJAM gila aku kan .sebenarnya xpun .tengah2 aku makan aku dengar bunyi perut .Krook Krook .Ya Allah .bunyi dari kucing 2 ok .kuat gila .aku confirm dia dah lapar tahap kebulur .KESIAN sangat .terus aku berhenti makan .ambek nasi dengan ikan .rumah aku mana frieskiss.bukan ada bela kucing pun .aku bukak je pintu terus kucing 2 lari kat aku .aku tengok kucing 2 makan .laju je kucing 2 makan.sayu gila hati dan bahagia tengok dia makan.mesti dia dah lapar tahap kebulur .sambil2 tengok kucing 2 makan siap aku cakap nanti kau doakan report aku dapat A tau .hahaa.xboleh blah .walaupun aku xsuka kucing tapi aku ada sifat kemanusiaan .cheewaah .BANGGA kejap! yela kucing pun ada perasaan tau .dia pun tahu lapar .bukau kau je.

jangan lupa doakan report aku dapat A tau .hahaa .

No comments:

Post a Comment